other objects
  1. Main page
  2. Binkowski Hotel
  3. #bezpieczny Binkowski

#bezpieczny Binkowski

check-in date
check-out date

#bezpieczny Binkowski

W trosce o naszych Gości - bezpieczny Hotel na terenie Parku Baranowskiego

BEZPIECZNY HOTEL
Dbając o zdrowie i bezpieczeństwo Naszych Gości, Pracowników oraz ich Rodzin przygotowaliśmy nasz obiekt tak, by spełniał oczekiwania w ramach bezpieczeństwa wszystkich osób w nim przebywających.
Na terenie hotelu Goście są zobowiązani do zasłaniania ust i nosa przebywając w przestrzeni publicznej. 
 
Bezpieczna lokalizacja
Binkowski Resort położony jest w otoczeniu Parku Baranowskiego. Z daleka od centrum miasta, zatłoczonych miejsc publicznych, galerii czy wielkopowierzchniowych sklepów.
Przy pełnym obłożeniu możliwe jest zachowanie bezpiecznej odległości 1,5-2 metrów we wszystkich ogólnodostępnych częściach hotelu.
Na teren hotelu nie mają wstępu osoby z zewnątrz nie będące Gośćmi Hotelowymi, Pracownikami lub Dostawcami.
Goście hotelowi nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą ilością osób.
Mierzymy temperaturę (termometr bezdotykowy) przy wejściu każdego Gościa, Pracownika  i Dostawcy na teren hotelu.
Goście, Pracownicy i Dostawcy mają obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.
 
Bezpieczeństwo osobiste
Zachęcamy Gości do:
Regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z dostępnymi instrukcjami.
Zachowania bezpiecznego dystansu w kontaktach bezpośrednich.
 
Bezpieczna Recepcja
Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
Osoby oczekujące na obsługę recepcji zobowiązane są zachować bezpieczny odstęp 2 metrów.
Recepcja obsługuje Gości w maseczkach.
Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
Przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk, do których użycia zachęcamy Gości przed pobraniem karty do pokoju.
Zachęcamy Gości do dokonywania transakcji bezgotówkowych.
Na recepcji istnieje możliwość zakupu maseczek ochronnych.
 
Bezpieczne pokoje
Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut.
Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, ozonowany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie.
Pracownicy Działu Housekeeping wyposażeni są w rękawiczki oraz jednorazowe maseczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel.
 
Bezpieczna restauracja
Zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w Restauracji Glamour może przebywać max. 60 osób
Z uwagi na aktualne obostrzenia - w Strefie Czerwonej nie mogą odbywać się przyjęcia okolicznościowe
 
Restauracja czynna:
Pon - Sob 13.00 – 21.00
Ndz. 14.00 – 21.00 
Śniadania serwujemy w godzinach:
Pon - Pt  7.00 - 10.00
Sob - Ndz  8.00 - 11.00
Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach, zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
Wszystkie posiłki są w formie serwowanej przez obsługę kelnerską (również śniadania)
Kucharze a także obsługa kelnerska pracuje w rękawiczkach i maseczkach w trosce o najwyższe bezpieczeństwo.
Stoliki w restauracji rozmieszczone są z zachowaniem wskazanej bezpiecznej odległości.
Przy wejściu do restauracji umieszczone zostały dozowniki ze środkiem dezynfekującym dla Gości - uprzejmie prosimy, aby każdy z niego skorzystał przy wejściu do restauracji.
 
Bezpieczeństwo SPA & Wellness
Powierzchnie wspólne są regularnie dezynfekowane. Wprowadzony został limit Gości korzystających jednocześnie z basenu oraz poszczególnych saun, wynoszący 50% standardowej pojemności.
W gabinetach SPA wykonywane są zabiegi kosmetyczne przy zachowaniu środków bezpieczeństwa (maseczki) oraz wymaganych limitów co do ilości osób/m2.
Strefa Wellness dostępna jest wyłącznie dla Gości hotelowych
 
Przestrzenie konferencyjne:
Z uwagi na aktualne obostrzenia w Strefie Czerwonej obowiazuje zakaz organizacji konferencji
 
Przestrzenie hotelowe:
Systematycznie dezynfekujemy lobby, restaurację, punkty gastronomiczne.
W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.
Systematycznie dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych.
Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane.
Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych.
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close