Inne obiekty

#bezpieczny Binkowski

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

#bezpieczny Binkowski

W trosce o naszych Gości - bezpieczny Hotel na terenie Parku Baranowskiego

BEZPIECZNY HOTEL
Dbając o zdrowie i bezpieczeństwo Naszych Gości, Pracowników oraz ich Rodzin przygotowaliśmy nasz obiekt tak, by spełniał oczekiwania w ramach bezpieczeństwa wszystkich osób w nim przebywających.
 
Bezpieczna lokalizacja
Binkowski Resort położony jest w otoczeniu Parku Baranowskiego. Z daleka od centrum miasta, zatłoczonych miejsc publicznych, galerii czy wielkopowierzchniowych sklepów.
Przy pełnym obłożeniu możliwe jest zachowanie bezpiecznej odległości 1,5-2 metrów we wszystkich ogólnodostępnych częściach hotelu.
Na teren hotelu nie mają wstępu osoby z zewnątrz nie będące Gośćmi Hotelowymi, Pracownikami lub Dostawcami.
Goście hotelowi nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą ilością osób.
Mierzymy temperaturę (termometr bezdotykowy) przy wejściu każdego Gościa, Pracownika  i Dostawcy na teren hotelu.
Goście, Pracownicy i Dostawcy mają obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.
 
Bezpieczeństwo osobiste
Zachęcamy Gości do:
Regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z dostępnymi instrukcjami.
Zachowania bezpiecznego dystansu w kontaktach bezpośrednich.
Dezynfekcji rąk po wejściu do obiektu.
 
Bezpieczna Recepcja
Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
Osoby oczekujące na obsługę recepcji zobowiązane są zachować bezpieczny odstęp 2 metrów.
Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i maseczkach.
Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
Przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk, do których użycia zachęcamy Gości przed pobraniem karty do pokoju.
Zachęcamy Gości do dokonywania transakcji bezgotówkowych.
Na recepcji istnieje możliwość zakupu maseczek ochronnych.
 
Bezpieczne pokoje
Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut.
Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, ozonowany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie.
Pracownicy Działu Housekeeping wyposażeni są w rękawiczki oraz jednorazowe maseczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel.
 
Bezpieczna restauracja
Zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w Restauracji Glamour może przebywać max. 60 osób
Restauracja czynna:
Pon - Sob 14.00 – 22.00
Ndz. 14.00 – 21.00 
Śniadania serwujemy w godzinach:
Pon - Pt  7.00 - 10.00
Sob - Ndz  8.00 - 11.00
Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach, zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
Kucharze a także obsługa kelnerska pracuje w rękawiczkach i maseczkach w trosce o najwyższe bezpieczeństwo.
Stoliki w restauracji rozmieszczone są z zachowaniem wskazanej bezpiecznej odległości.
Przy wejściu do restauracji umieszczone zostały dozowniki ze środkiem dezynfekującym dla Gości - uprzejmie prosimy, aby każdy z niego skorzystał przy wejściu do restauracji.
 
Bezpieczeństwo Wellness i SPA
Strefa Wellness i SPA pozostaje zamknięta do odwołania.
 
Przestrzenie konferencyjne:
Regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne.
Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk. Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz ozonowane, a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane.
Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości.
 
Przestrzenie hotelowe:
Systematycznie dezynfekujemy lobby, restaurację, punkty gastronomiczne.
W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.
Systematycznie dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych.
Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane.
Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych.
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij